vrijdag 21 september 2007

Ik beken !

Ja, ik beken!
Ik werk sinds bijna drie jaar op Janssen Pharmaceutica.

Ja, ik beken!
Ik heb al 2,5 jaar een relatie met Caroline, mijn collega op Janssen Pharmaceutica

Ja, ik beken!
Ik ben misschien één van de 700 werknemers die zijn job kan verliezen

Ja, ik beken!
Ik durf wel eens de auto te nemen naar het op fietsafstand gelegen werk.

Ja, ik beken!
Ik neem af en toe wel eens mijn pc mee naar huis.

Ja, ik beken!
Mijn vriendin drinkt graag Cola-Light

Ja, ik beken!
Ik draag al eens volledig blauwe kledij.

Ja, ik beken!
Ik ben mediageil en sta graag ongevraagd met mijn vriendin op de tweede pagina van het Nieuwsblad.

Ja, ik beken!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

tussen al dal blauw val je toch niet echt op !! wat een verschil met vriendin caro die alle aandacht voor zich opeist dank zij de roos-wit gestreepte tas !!
Voortaan weten we haar altijd en overal te vinden !

Roos

Anoniem zei

ik beken dat ik de vader ben van deze jonge man...
ik beken dat zijn naam noukens is.
ik beken dat hij een stuk van zijn talenten van mij heeft.

ik beken.

mijn naam is theodoor noukens

Anoniem zei

't is maar droogjes op de blog..... !