vrijdag 31 augustus 2007

3athlon.be Circuit

Plaats 24, dat is mijn uiteindelijke positie in het 3athlon.be niet-stayer circuit. Een regelmatigheidcriterium, waar men aan minstens drie niet-stayer wedstrijden moest deelnemen en waarbij de slechtste prestatie vervalt. Dat laatste had ik pas na de wedstrijd in Viersel begrepen, en zo ging mijn tot dan top 20 positie verloren. In de niet stayer wedstrijden heb ik redelijk constant gepresteerd (cfr. Geel, Sint-Laureins, Brugge, Aarschot, Viersel). Ik kon me steeds positioneren bij de eerste 20-25% van het deelnemersveld. De wedstrijd in Brugge bracht mij het minste punten op en verviel. Met 1191 punten, 696 minder dan de winnaar Michael Dewilde, werd ik 3de hetric’er en dus 24ste totaal. De sanden-sports natura prijs ligt al op mij te wachten....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

proficiat, jan, onze man..

ik vind je foto bij de commentaar over viersel, een van de mooiste foto's.
karolin moet nog gaan opletten, mijn gedacht....

thei.

Anoniem zei

kleine test voor Thei, hoe schrijf je mijn naam nu alweer?